Pitamo Naturhouse stručnjake: Kako smršaviti do ljeta?

« grįžti

Tradicionalna zimska prehrana iako ukusna, nema baš pozitivan utjecaj na naše tijelo. Ako želimo smršaviti prije sezone, ovo je idealno vrijeme da isplanirate program mršavljenja. To je odluka koju nema smisla odgađati, tvrde nutricionisti Naturhousea.

 

Proljetna dijeta prije odmora

 

Da bi mogli odrediti potrebne promjene bitno je  sagledati širu sliku, moramo uzeti u obzir naš način života i postojeće prehrambene navike. Trebali bi napraviti izmjene u dnevnom jelovniku, tako da je prehrana raznolika, hranjiva i niske kalorijske vrijednosti. Za pomoć u izboru odgovarajuće individualne dijete je najbolje pitati nutricionista.

- Punopravni tretman za mršavljenje mora sadržavati sve potrebne hranjive tvari, samo u odgovarajućim omjerima. Prehrana bi trebala biti bogata voćem i povrćem, ali treba ograničiti unos životinjskih masti i izbjegavati prženu i brzu hranu. Krumpir, tjestenina, riža, bijeli kruh - umjesto bijelih odabirite tamna, cjelovita zrna. Ne zaboravite ograničiti slatke i kalorične grickalice. Također je važno redovito konzumiranje pet obroka dnevno - dodaju Naturhouse stručnjaci.

 Bitan dio tretmana mršavljenja je i negazirana mineralna voda. Trebamo je piti najmanje 1,5 litara dnevno, po mogućnosti između obroka. Pozitivan utjecaj na naše zdravlje također daje i obilje biljnih čajeva i zeleni čaj. U prehrani pokušavajte izbjegavati alkohol, on uzrokuje zadržavanje vode u tijelu. Tek kada imamo posebnu prigodu možemo uživati ​​uz čašu suhog crnog vina. :)

Recept za učinkovito mršavljenje

 

Individualno odabrana prehrana je temelj uspjeha. Također je važna podrška okoline, kao i podrška  stručnjaka, koji će kontrolirati tijek tretmana. Osim toga, potrebno je uključiti svakodnevnu fizičku aktivnost. Kad god postoji mogućnost, zamijeniti vožnju s hodanjem, satom aerobika ili bicikliranjem. U kombinaciji s pravilnom prehranom, pomoći će oblikovati našu figuru, tako da je u potpunosti pripremljena za godine koje dolaze.

 

Idemo odabrati aktivnosti koje nas čine sretnima - tu je onda veća vjerojatnost da ćemo zaista nastaviti čak i nakon faze mršavljenja. Na primjer, ako ste htjeli plesati, upišite se na aerobik, Zumbu ili sate seksi latino plesova. Ako je važno za nas da ojačamo trbušne mišiće i leđa Pilates je pogodan oblik zabave u kojem se isplati sudjelovati.